WE SEND FURNITURE TO ALL EUROPEAN UNION COUNTRIES.

Często zadawane pytania (FAQ)

Zbiór najważniejszych informacji w jednym miejscu

Ceny

Wszystkie ceny przy produktach na sklepie są cenami BRUTTO.

Dostępność

Podany czas realizacji (czas wysyłki) podany jest w dniach roboczych i liczony jest dla zamówienia, które zostało złożone do godziny 13.00 w dni robocze.
Może się zdarzyć, że czas realizacji może nie pokrywać się z widocznym na sklepie internetowym. W niektórych przypadkach zamówienia są realizowane szybciej w innych z opóźnieniem (w drugim przypadku jest to sytuacja niezależna od sklepu internetowego). Czasami zdarza się, że producenci/dostawcy nie zawsze informują o możliwych czasowych nieobecnościach produktów lub opóźnieniach w realizacji zamówień. Ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby jakość obsługi realizacji zamówień była na możliwie jak najwyższym poziomie. W miarę możliwości staramy się informować klientów o postępach w realizacji zamówień i ewentualnych problemach.

 

Zarówno wymiary jak i waga produktów w rzeczywistości mogą nieznacznie odbiegać od podanych (nawet o kilka cm / kg). Sposoby pomiarów niektórych produktów można sprawdzić na dole strony (stopka z czarym tłem, informacja np. "Wymiarowanie produktów firmy Nowy Styl"). Czasami przyczyną tego są udoskonalenia wprowadzane w produktach na bieżąco poprzez producentów.

Przed zakupem mebli sprawdź jego wymiary, aby uniknąć sytuacji, w której może się okazać, że produkt jest za mały lub za duży i tym samym nie spełni oczekiwań. Ma to szczególne znaczenie w niewielkich pomieszczeniach oraz w przypadku foteli i krzeseł dziecięcych. Nasza propozycja, aby przed zakupem poświęcić chwilę, przeanalizować podane wymiary, a nawet użyć metrówki i ocenić wielkość poprzez własną wyobraźnię.

Szczegóły dotyczące konstrukcji produktów

Opisy produktów są często uogólnione - bez zagłębiania się w szczegóły dotyczących każdego komponentu zosobna. Szczegółowe, brakujące informacje na stronach produktów czasami można odszukać w publicznie dostępnych katalogach lub cennikach producentów produktów. W katalogach lub cennikach mogą być podane szczegóły dotyczące konstrukcji np. mechanizmów, podłokietników, kółek, pianek, tapicerek, siatek itd. Materiały można odnaleźć poprzez menu PRODUCENCI. Po wybraniu marki produktów na samej górze jeśli są dostępne będą widoczne cenniki i /lub katalogi.

Większość produktów wymaga samodzielnego montażu. Jeśli informacja o tym jest dostępna prosimy sprawdzać w zakłądce SZCZEGÓŁY widocznej na stronach z produktami.

 

Kółka i stopki montowane w fotelach i krzesłach biurowych

 

Mechanizmy ruchowe stosowane w fotelach i krzesłach obrotowych

 

Tapicerki firmy Fameg

 

Tapicerki firmy Nowy Styl

 

Tapicerki firmy Polskie Pufy

Fotele i krzesła skórzane

Standardem dla foteli i krzeseł skórzanych przy tapicerowaniu jest wykonanie ze skóry naturalnej tylko ich frontu. Czyli to są fragmenty tapicerki, która styka się z ciałem użytkownika. Odpowiednio jest to górny fragment siedziska, przód oparcia i ewentualnie zagłówek, i górna warstwa tapicerki podłokietników. Fragmenty tapicerki znajdujące się na bokach siedziska, oparcia i ewentualnie zagłówka, podłokietników wykonane są z imitacji skóry. Może zdarzyć się, że struktura oraz kolor mogą się nieznacznie różnić.

W ofercie są także, fotele tapicerowane w całości skórą naturalną. Należy mieć na uwadze, że ich cena jest znacznie wyższa. Prosimy o dokładne zapoznawanie się z opisami produktów lub prosimy o kontakt z obsługą sklepu w razie pojawienia się wątpliwości.

 

Koszty wysyłki większych zamówień

W tym przypadku warto podjąć próbę kontaktu przed zakupem. Często może okazać się, że system naliczy koszt wysyłki, a spełniająć niektóre warunki zamówień dostawa może być darmowa lub tańsza.

 

Ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby wyszukanie produktu przebiegało w jak najszybszej i łatwej formie. Duża ilość zastosowanych filtrów powinna znacznie ułatwić poszukiwania. Z chęcią także przyjmiemy państwa uwagi w tej kwestii, aby na przyszłość móc w dalszym ciągu ulepszać sposób filtrowania produktów.

 

Ryzyko związane z wysyłką produktów

W branży sprzedaży internetowej istnieje zawsze. I w przypadku uszkodzenia przesyłki NALEŻY sporządzić protokół szkody i w pytaniu: "Czy przesyłka została odebrana bez zastrzeżeń?" wyraźnie zaznaczyć NIE.

 

 

Konsument ma prawo zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni. W tym czasie należy nas o tym powiadomić, korzystając najelpiej z dostępnego formularza odstąpienia od umowy i wysyłając go na nasz adres email.
Odsyłany towar nie musi posiadać oryginalnego opakowania, chociaż ze swojej strony jesteśmy wdzięczni gdy tak jest (razem z foliami, styropianem, instrukcją obsługi itd) - zwyczajnie spakowany w sposób możliwie identyczny do tego w jakim dojechał do państwa.
Każdy zwrócony towar jest przez nas dokładnie sprawdzany, ponieważ produkt musi nadawać się do dalszej odsprzedaży jako nowy i bez żadnych wad. Jeżeli jakieś będą to jesteśmy zmuszeni uwzględnić i odjąć adekwatną wartość od kwoty należnej do zwrotu. 

Konsument odsyła towar na swój koszt i odpowiedzialność
Dla nas i dla państwa powinno być bardzo ważne, aby odsyłany towar był w takim stanie w jakim państwo go otrzymali od nas. Jest to warunkiem koniecznym do zwrócenia pełnej jego wartości. Uszkodzenie w trakcie transportu może skutkować nieprzyjęciem towaru do zwrotu.

Stawiamy na polskie
PRODUKTY POLSKIEJ PRODUKCJI
Sprawdź